sobota, 28 kwietnia 2012

Siemson ludzie i krzesła

Nie wiem czemu krzesła, ale ok.
Więc jem sobie ohydnego lizaka i słucham zrytej piosenki (o ile można to coś nazwać piosenką)
megaśnie, co nie?
I ten ogólnie nudzi mi się i śpiąca jestem :( Od 11:00 do 21:40 ciągle na nogach.. ;c a jutro idę sobie do Jędrzechowic z koleżanką na sesje *-* Jak coś to może wstawię jakieś foty :D
-------------------------------------------------------------------------------------
Yyy i ten chciałam Was poinformować, że lubię małpy i cole. Małpy są cool słitaśne <lol2> ♥
A i miło mi zwę się Oliwia pseudonim Czeko, Oli, Mietek jak kto woli.
No i na koniec zdjęcia:
Na początek mój monsz LOLA! <seksi>
Teraz moja żonomężosiostrobratosynokochanka Maalfina mrrr ;3
I na koniec takie tam zdjęcie z imprezki a na zdjęciu ja jako dj i koleś udający dj

0 komentarze:

Prześlij komentarz